Saker som jag ser fram emot!

När man legat hemma och varit tokförkyld i flera dagar, dessutom utan röst då den har försvunnit så får man försöka att tänka positivt för att inte bli deppig!

Saker som jag ser fram emot den närmsta tiden är:

- Max kommer släppas ut i en vanlig hage med kompisar i helgen, va nästan ett år sen sist. Är så himla glad, är ju det som har varit målet hela tiden, att han iaf ska kunna gå i en hage med kompisar! Jag håller alla tummar jag har att det går bra!! Älskade lilla plutten <3

- Den 29 juni åker jag ner till Linköping och hämtar hem Lillpapp som varit på utbildning i 3 mån då, har saknat honom!
Ska bli jätte kul att se hur långt han kommit på den här tiden!

- 1-2 juli är det kurs för Atli Gudmundsson!! Behöver jag ens säga något mer? Är supernervös... jag är ju som sagt ändå rätt grön på det här med isisar.

- Veckan efter kursen, v.28 är det äntligen SEMESTER!! Ska bli så otroligt skönt!

- Min och älsklings roadtrip som vi ska dra på, ner mot västkusten blir det nog i år igen. Vi har inte riktigt bestämt helt. En sak är dock säker, jag SKA till Ullared! Längtar som tusan, hoppas jag hittar en massa fynd på hästavdelningen!

- I september kommer troligtvis jag åka på två officiella tävlingar, ska bli jätte kul! Vet inte om det bara blir med Sámur eller om det kanske blir nått med Lillpapp också, har ingen aning om hur vi kommer funka ihop när han kommer tillbaka eller hur långt vi hinner.
Det får tiden utvisa helt enkelt!

Har ni något speciellt ni ser extra mycket fram emot inom den närmsta tiden? :)

 
Lilla Pappen förra sommaren, då 4 år gammal! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0